مدافعان ولایت

تاپرچم ولایت رابه صاحب امامت نرسانیم،آماده ایم تابجنگیم

مدافعان ولایت

تاپرچم ولایت رابه صاحب امامت نرسانیم،آماده ایم تابجنگیم

مدافعان ولایت

هدف سایت آماده سازی جوانان غیور اسلامی برای دفاع ازحریم ولایت است وما زما میتوانیم به هدفمان برسیم که باسرمشق گیری ازقرآن واهلبیت وپیروی ازفرمایشات مقام عظمای ولایت راه راروشن سازیم تادر تاریکی های جهل ونادانی هدفمان راگم نکنیم.

****لطفا نظرات خودراباما مطرح کنید****

۳۴ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

 

v     مشخصات:

نام : غلامحسین (حسن)
نام خانوادگی : افشردی(باقری)
تاریخ تولد: ۲۵ اسفند سال ۱۳۳۴ هجری شمسی (سوم / شعبان / ۱۳۷۵ ه- ق)
تاریخ عضویت در سپاه : اوایل سال۱۳۵۹ هجری شمسی
تاریخ ورود به عرصه جبهه های نبرد : اول مهرماه سال ۱۳۵۹ هجری شمسی

v     برخی از مسئولیت ها :

معاونت ستاد عملیات جنوب
-
فرمانده محور دار خوین در عملیات ثامن الائمه (علیه السّلام)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۵

     زندگینامه

در سال 1338 ه ش در کانون گرم خانواده‌ای مذهبی، متدین و از پیروان مکتب سرخ تشیع، در تهران دیده به جهان گشود. مادرش که بانویی مانوس با قرآن و آشنای با دین و مذهب بود برای تربیت فرزندش کوشش فراوانی نمود. داشتن وضو، مخصوصاً هنگام شیردان فرزندانش برایش فریضه بود و با مهر و محبت مادری، مسائل اسلامی را به آنها تعلیم می‌داد.
نبوغ و استعداد مهدی باعث شد که او دراوان کودکی قرآن را بدون معلم و استاد یاد بگیرد و بر قرائت مستمر آن تلاش نماید. پس از ورود به دبستان در اوقات بیکاری به پدرش که کتابفروشی داشت، کمک می‌کرد و به عنوان یک فروند، پدر و مادر را در امور زندگی یاری می‌داد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۲

 


تولد:

به روز 12 فروردین 1334 ه.ش در شهرضا در خانواده ای مستضعف و متدین بدنیا آمد. او در رحl مادر بود که پدر و مادرش عازم کربلای معلّی و زیارت قبرسالارشهیدان و دیگر شهدای آن دیار شدند و مادر با تنفس شمیم روحبخش کربلا، عطر عاشورایی را به این امانت الهی دمید.
محمد ابراهیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۸


گزیده بیانات | «تکفیری‌ها و عبودیت در مقابل طواغیت»

سوء‌استفاده از اختلافات فکری و اعتقادی مذاهب گوناگون اسلامی و اختلاف‌افکنی بین آنان همواره یکی از برنامه‌های ثابت استعمارگران و مستکبرین جهت تضعیف جهان اسلام و کسب منافع نامشروع بوده است. در سالیان اخیر و به خصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شدت گرفتن امواج بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان اسلام فعالیتهای گروههای تکفیری و اقدامات آنان علیه مسلمانان بیشتر شده است.
آنچه در ادامه می‌آید گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با ویژگی‌های گروههای تکفیری و آثار سوء عملکرد آنان در جهت منافع دشمنان جهان اسلام است:


* جهالت مهمترین خصوصیت تکفیری‌هاست

آن کسانی که بدون فهم، فهم حقیقت، بدون تقوا، جمعیت عظیمی از مسلمانان را از دین خارج می‌دانند، خارج می‌کنند، تکفیر می‌کنند این گروه‌های تکفیریِ نادان - حقیقتاً
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۰
توصیه رهبر انقلاب برای شرکت پرشور در زیارت اربعین
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttp://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif رهبر معظم انقلاب درباره‌ی جایگاه ویژه‌ی زیارت اربعین در اوج‌گیری بزرگداشت نهضت حسینی فرموده‌اند: «شروع جاذبه‌ی مغناطیس حسینی، در روز اربعین است. جابربن‌عبداللَّه را از مدینه بلند می‌کند و به کربلا می‌کشد. این، همان مغناطیسی است که امروز هم با گذشت قرن‌های متمادی، در دل من و شماست. کسانی که معرفت به اهل‌بیت دارند، عشق و شور به کربلا همیشه در دلشان زنده است. این از آن روز شروع شده است.» این جاذبه سال‌ها است که در قالب برگزاری تجمع میلیونی و پیاده‌روی زائران حسینی از نجف تا کربلا تجسم پیدا کرده است. همزمان با نزدیک شدن به شروع حرکت پیاده‌روی اربعین امسال در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، از پیشگامان حرکت پیاده‌روی زائران ایرانی از نجف تا کربلا به بحث و بررسی درباره‌ی دلایل اقبال بیش از پیش شیعیان به حضور در این تجمع میلیونی و برکات معنوی و اثرات سیاسی و اجتماعی آن به‌ویژه در شرایط خطیر کنونی کشور عراق پرداختیم.

* با نگاهی به احکام و عبادات اسلامی درمی‌یابیم که برخی از آن‌ها دارای جنبه‌ی اجتماعی و برخی دارای جبنه‌ی فردی هستند، اما برخی نیز هر دوی آن‌ها را دارا هستند؛ مانند حج که دارای هر دو وجه است. به نظر می‌رسد که زیارت اربعین نیز از سنخ دسته‌‌ی سوم باشد که هر دو وجه فردی و اجتماعی عبادت در آن پررنگ است. حال اگر از این بُعد به زیارت اربعین بنگریم، وجه تمایز آن نسبت به سایر عبادات چیست؟
البته باید توجه داشت که تمام احکام اسلام دارای ابعاد و آثار اجتماعی‌اند، منتها در برخی از احکام، بُعد اجتماعی نسبت به بعد فردی بیشتر ملموس است. اما در مورد زیارت اربعین، سفارش خاصی از سوی امام حسن عسکری ‌علیه‌السلام نقل شده است؛ گویی امام ‌علیه‌السلام اراده فرموده بودند که با این اشاره، اربعین، به‌عنوان میعادگاهی برای زوار اباعبدالله‌ الحسین ‌علیه‌السلام در دوران غیبت قرار بگیرد و موجب اقتدار و عزت جامعه‌ی اسلامی باشد.

زیارت کربلای معلی در همه‌ی اوقات جزء بافضیلت‌ترین اعمال به حساب می‌آید و کمتر می‌توان عبادتی را بافضیلت‌تر از آن تصور کرد؛ اما وقتی زمان خاصی برای زیارت به‌عنوان علامت مؤمن اعلام می‌شود، معلوم است که عنایت خاصی نسبت به آن وجود داشته است. به تعبیر حضرت امام رحمه‌الله در زمینه‌ی توصیه‌ی معصومین ‌علیه‌السلام به عزاداری، ائمه‌ی هدی ‌علیهم‌السلام از اول نقشه کشیده بودند که امروز چنین آثار باعظمتی بر عزاداری‌ها مترتب شود.
امسال رهبر انقلاب توصیه به حضور بیشتر در مراسم اربعین کربلای معلی فرموده‌اند و به مسئولین مربوطه نیز دستور داده‌اند تا آنجا که می‌توانند تسهیلات لازم را برای زائران اربعین فراهم کنند. ایشا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۷:۱۷

سخنان مقام معظم رهبری درمورد اربعین+دانلود

لینک دانلود:http://uplod.ir/od93vwlhwcwg/رهبر_معظم_انقلاب_اسلامی_درباره_اربعین_-.mp3.htm
التماس دعا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۸

کتاب انسان کامل نوشته شهید مطهری+دانلود

لینک:http://uplod.ir/36jz0u259w1i/2.PDF.htm

هزینه:شادی روح شهیدان کربلا3صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۲

کتاب آزادی معنوی نوشته شهید مطهری+دانلود


لینک دانلود:http://uplod.ir/ky4ffw89rv44/4.PDF.htm

هزینه:سلامتی وجودنازنین امام زمان 3صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۸

کتاب اخلاق جنسی دراسلام وجهان غرب نویسنده شهید مطهری+دانلود

لینک دانلود:http://uplod.ir/rvzkmfrjptao/1.pdf.htm

هزینه:شادی روح امام وشهید مطهریوسلامتی مقام معظم رهبری 3صلوات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۲

 

بعد اجتماعی سبک زندگی اسلامی

شناخت وظیفه، پایه انجام وظیفه است.انسانها در جامعه نسبت به یکدیگر «وظایف متقابل» دارند و به تعبیری دیگر، بر عهده خویش نسبت به افراد دیگر «حقوق متقابل» دارند.

شناخت این حقوق و انجام آنها و مراعات دو جانبه، ضامن تصحیح روابط و سالم سازی معاشرتها و زدودن کدورتها و کاهش اختلافها و گله مندیهاست.
در جامعه انسانی، جز با «مراعات» دیگران و حقوقشان، وضع رفتاری سامان نمی پذیرد. مثلاً پدر و مادر نسبت به فرزندان و به عکس، وظایفی دارند. زن در برابر شوهر و شوهر در برابر زن، تعهداتی دارد. فرمانده و سرباز، نسبت به هم حقوق و وظایفی دارند. دو شریک با یکدیگر، کارفرما و کارگر، رئیس و مرئوس، معلم و شاگرد، همسایه با همسایه، مشاور و مشورت خواه، خویشاوندان و ارحام نسبت به هم، برادران و خواهران دینی نسبت به یکدیگر، مسلمان با مسلمان و ... نمونه های دیگری از ارتباطهای اجتماعی، هر کدام نسبت به هم محدوده و مجموعه ای از تکالیف را دارند که در آیین اسلام، به انجام آنها توصیه شده است. این وظایف و تکالیف و حقوق،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۵:۳۸